Skymnings Wiki
Advertisement
DaniS2
2WEI_-_Survivor_(Official_Destiny's_Child_cover_from_TOMB_RAIDER_trailer_-2)

2WEI - Survivor (Official Destiny's Child cover from TOMB RAIDER trailer -2)

  • Namn: Daniela "Dani" Sinclair
  • Född: 1992 - 11 - 07
  • Längd: ca. 170 cm
  • Civilstatus: Singel
  • Yrke: Familjen Sinclair har gjort sig en förmögenhet genom vapentillverkning och med ett systerbolag som tillhandahåller en privat armé. Huvudkontoret för Sinclair Enterprises ligger i Dubai. Så vitt man vet är Dani inblandad i familjens affärer, men verkar mest spendera sin tid att skörda frukterna av framgångarna. Ett liv i dekadens.
  • Bor: Just nu hyr hon en svit i Griphamn, på ett trendigt och svindyrt hotell.

Bakgrund[]

Information som är enkel att hitta, vad vem som helst kan ta reda på.

Dani är född och uppvuxen i El Paso, USA. Hon placerades i fina privatskolor, så fort som förutsättningarna tillät det. Hon läser 1,5 år på ett prestigefyllt program på ett välkänt college innan hon plötsligt avbryter studierna. I flera år var hon aktiv cheerleader (startade 2:a årskursen i Elementary school och tränade det tills hon hoppar av college.) Under sina skolår var hon en populär toppstudent och Dani hade alla förutsättningar för att komma in på vilket universitet som helst.

Istället började hon jobba för familjeföretaget, då 19 år gammal. Hon spenderar en viss tid av och till i en legionär armé. De senaste åren har hon jobbat på avdelningen för kvalitetskontroll och ägnat sig främst åt olika vapentester.

2017 sker en olycka på det Ungerska kontoret. Efter olyckan stängs kontoret ner, hela olyckan tystas ner och de anställda som blev kvar förflyttas till andra avdelningar. Dani förflyttas till företagets marknadsavdelning och blir en av företagets talesmän. Där har hon nu jobbat i ungefär 6 månader och främst inriktat sig på att stärka företaget på den Europeiska marknaden.

Familj[]

  • M: Stella Sinclair
  • P: John Sinclair ( tidigare Hunt )
  • Hennes biologiska föräldrar är skilda sedan 1994, båda är omgifta. John behöll namnet Sinclair efter skilsmässan.
  • Syskon: 1 styvbror, 3 halvsyskon.

Inspiration[]

Moodboard på Pinterest[]

Soundtrack[]

Skills

Skills

Haywire_Fight_Scenes_-3

Haywire Fight Scenes -3

Advertisement