Skymnings Wiki
Advertisement

Black Lotus[]

Där fantasierna blir till verklighet och lustar är bara en kostnadsfråga. Inget är omöjligt att få om man har pengarna till det.

"I utkanten av stan ligger en lyxig herrgård med vackra byggnader och stora grönområden. Vita byggnader, lusthus och mindre tjänstebostäder. Allt upprustat och uppfräschat, vitmålat med svarta detaljer. Området avspärrat av hög mur med eltråd över som skyddade området från ovälkomna att komma in eller kanske någon att komma ut? I fokus ligger den stora slottsbyggnaden med stora gamla fönster och vacker tomt runt om. En bit intill ligger gamla tjänstebostäderna som rustats upp och bakom det stora huset grönområde med en egen stor damm, en stenbro över vattnet med lusthus ute på ön mitt i dammen. Vackra blommor och körsbärsträd som blommar till våren. Allt är så perfekt och välskött med kärlek. Oavsett tid på året så är allt så vackert där ute. En vacker japansk trädgård i Sverige men inget du åker till som turist. Endast för betalande medlemmar med pengar."

272132106 1

Här finns vackra kvinnor i flera olika åldrar, dansare och konstnärer av sin natur. Här finns något för varje smak. En avdelning är en lyxig bar med allt du kan tänka dig vilja dricka. En avdelning med strippscen och dansare, i källaren leksaker för dig att förlusta dig med eller av. Längst upp finns en salong där äkta geishor serverar té åt er utan att ni ens får röra vid dem. Hit kommer män med pengar för komma undan sina fruar eller bara stilla sin ensamhet. Medlemsregistret är väldigt privat och medlemskap anonymt för världen utanför muren. Finns även några kvinnliga medlemmar med smak för andra kvinnor. Har du speciellt önskemål? Det fixas här åt dig. Innanför dessa murar finns det inge begär som inte kan tillfredsställas. Kontakta en värdinna och hon ordnar dina önskemål innan du anländer, betalar du så fixar vi. Det är vårt motto på Black Lotus.

Advertisement